De ce este bine să investești în Newsletter

Sa ai un newsletter prin anii 2010 era mare lucru, necesita mult efort, insa atunci foarte multe companii au inceput sa investeasca in aceasta metoda de a ajunge catre consumatori si clienti. Acum, in 2017, acest instrument si-a mai pierdut din valoare, insa in continuare ar trebui sa fie explorat mai mult, atat de companii, dar si de catre influencerii online. 

Doar cateva motive pentru care ar trebui sa pui mai mult accent pe newsletter.

Acum toti putem posta direct de pe pagina de Facebook anumite informatii, insa algoritmul retelei de socializare se schimba de la o zi la alta, iar poate de multe ori ramanem in urma cu ultimele noutati. Avantajele la newsletter sunt ca cititorii pot sa il deschisa atunci cand au timp.

O alta buna abordare este faptul ca poti seta ca un newsletter sa fie trimis la data si ora pe care o doresti, iar aceasta este o solutie perfecta pentru a avea o relatie excelenta cu abonatii tai. Totodata, vei putea prin acest fel sa iti creezi si un plan editorial mai elaborat.

Newsletter-ul este o forma de comunicare mai putin costisitoare in momentul de fata. Pe retelele de socializare se investesc foarte multi bani in momentul de fata, insa strict pentru promovare, daca ai folosi aceeasi bani pentru un newsletter ar creste exponential calitatea acestuia.

Un alt aspect este ca poti selecta ce titluri doresti, punand ceea ce stii tu mai bine ca prinde printre abonatii la newsletter. Totodata, daca nu stii acest lucru, un newsletter iti va crea la final un raport in care vei vedea care sunt cele mai citite titluri din newsletter-ul anterior, putand astfel sa il imbunatatesti de la o zi la alta.

Iar nu in ultimul rand, poti folosi newsletter-ul pe post de CRM. Astfel vei stii intotdeauna unde au intrat cititorii tai, ce citesc mai mult, ce le place sa citeasca, astfel vei avea foarte multe date si statistici despre cititorii tai, iar in acest fel vei putea sa creezi un call to action mult mai atractiv.

Leave a Reply